Sportcommunicatie: tactiek en techniek

Sportcommunicatie: tactiek en techniek

Abonnementkosten: € 41.87
Beschrijving: Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wiekan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsoris? Niet alleen sportsponsoring, maar ook (en vooral) de communicatie eromheenis een vakgebied op zich geworden.Een gedreven communicatiemanager dient dan ook niet alleen onderlegdte zijn in het selecteren van te sponsoren objecten, maar evenzeer in hospitality,persbenadering, crisiscommunicatie, reclame, direct marketing en sales promotions.Tot slot mag een onderzoek naar de effectiviteit van de sponsoronderneming nietontbreken in zijn of haar takenpakket.Sportcommunicatie: tactiek en techniek biedt een volledig inzicht in de toegenomencomplexiteit en verschillende invalshoeken van sportcommunicatie. De theorie vansportcommunicatie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse enBelgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheidunieke sportcases. Waaruit bestaat de strategie van sportsponsoring van Rabobank?Hoe succesvol is de communicatie van wielersponsoring? Waarom is Ajax eenpionier op het vlak van merchandising en realiseert PSV een mooie inhaalbeweging?Hoe exploiteert verzekeraar Fidea zijn veldritsponsoring? Waarom verdiendede voetbalplaatjesactie van partner van het eredivisievoetbal PLUS terecht eenSponsorRing?Dr. Wim Lagae is als hoofddocent sportmarketing en -communicatie verbondenaan Lessius University College in Antwerpen en aan K.U.Leuven. Met ditstandaardwerk richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied vansportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.

Dit artikel wordt u aangeboden door: Wannaboeks-Algemeen
Mail dit artikel naar een vriend / kennis / familielid

© 2024 Boeken koop je op boekshoponline.nl  |  Wij hebben momenteel 82119 artikelen in ons bestand